Пошуковий запит: (<.>A=Ісаєва С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ісаєва С. Рекомендації Томаса Гордона щодо гармонізації діяльності вчителя у школі [Електронний ресурс] / С. Ісаєва // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_33 Запропоновано ідеї щодо ефективної гармонізації діяльності вчителя у школі з метою уникнення конфліктів з учнями, колегами та керівництвом і вдоволення інтересів усіх сторін. Аргументовано, що вивчення досвіду Томаса Гордона заслуговує на особливу увагу, оскільки може значно збагатити сучасну українську педагогічну теорію й практику. Досліджено проблематику, яка супроводжує роботу вчителів у школі. Розкрито систему, яка дозволяє відстоювати свої права вчителеві. Проаналізовано засоби та прийоми раціоналізації та підвищення ефективності засідань вчителів. Продемонстровано принципи, які характерні вчителеві, що виступає консультантом своїх колег.Предложены идеи по эффективной гармонизации деятельности учителя в школе во избежание конфликтов с учениками, коллегами и руководством и удовлетворения интересов всех сторон. Аргументировано, что изучение опыта Томаса Гордона заслуживает особого внимания, поскольку может значительно обогатить современную украинскую педагогическую теорию и практику. Исследована проблематика, которая сопровождает работу учителей в школе. Раскрыта система, которая позволяет отстаивать свои права учителю. Проанализированы средства и приемы рационализации и повышения эффективности заседаний учителей. Продемонстрированы принципы, которые характерны для учителя, выступающего консультантом своих коллег.Proposed ideas for effective harmonization of the teachers in the school in order to avoid conflicts with students, colleagues and the leadership and the interests of all parties. Argued that the study of the experience of Thomas Gordon deserves special attention, as it can greatly enrich the modern Ukrainian pedagogical theory and practice. Studied the problems that accompany the work of teachers in the school. Discloses a system that allows the teacher to defend their rights. Analyzed tools and techniques to streamline and improve the efficiency of meetings teachers. Demonstrated the principles that characterize the teacher that a consultant colleagues.
|
2. |
Дяченко В. Ф. Етіологічна структура гнійно-запальних ускладнень в мініінвазивній хірургії перфоративної виразки дванадцятипалої кишки [Електронний ресурс] / В. Ф. Дяченко, А. М. Марющенко, Ю. А. Ягнюк, С. Я. Ісаєва, А. В. Бакуменко, А. І. Ягнюк, А. В. Пятаков // Аннали Мечниковського інституту. - 2008. - № 2. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ami_2008_2_7
|
3. |
Дяченко В. Ф. Антибіотикорезистентність збудників гнійно-запальних ускладнень в абдомінальній хірургії [Електронний ресурс] / В. Ф. Дяченко, Ю. А. Ягнюк, А. М. Марющенко, С. Я. Ісаєва, А. О. Волков, А. В. Бакуменко, А. І. Ягнюк, А. В. Пятаков // Аннали Мечниковського інституту. - 2009. - № 2. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ami_2009_2_11
|
4. |
Хрипаченко І. А. Вплив седації діазепамом на варіабельність серцевого ритму у дітей [Електронний ресурс] / І. А. Хрипаченко, О. А. Малєєв, А. В. Кіреєв, С. В. Ісаєва, В. О. Малєєва // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2009. - № 2. - С. 149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2009_2_82
|
5. |
Ісаєва С. Д. Професійна я-концепція вчителя в ретроспективі творчої спадщини Томаса Гордона (1918–2002) [Електронний ресурс] / С. Д. Ісаєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_11
|
6. |
Ісаєва С. Д. Характерні особливості реалізації системи підготовки викладачів до ефективної педагогічної взаємодії зі студентами [Електронний ресурс] / С. Д. Ісаєва // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 7. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_7_8
|
7. |
Ісаєва С. Метод безпрограшного розв’язання конфліктів і його використання для подолання конфліктних ситуацій між викладачем і студентами у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. Ісаєва // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 18. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2016_18_25
|
8. |
Ісаєва С. Д. Активне слухання як метод встановлення конструктивних взаємин між викладачем і студентами у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / С. Д. Ісаєва // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 47. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_47_13
|
9. |
Лещенко М. Kомунікативна педагогіка Томаса Гордона в сучасних освітніх реаліях [Електронний ресурс] / М. Лещенко, С. Ісаєва // Порівняльна професійна педагогіка. - 2014. - № 4(4). - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2014_4(4)__16
|
10. |
Левицька В. М. Вміст протеїнів у медичних латексних рукавичках - один із факторів потенційного ризику їх застосування [Електронний ресурс] / В. М. Левицька, Т. Ф. Харченко, С. С. Ісаєва, О. А. Харченко // Сучасні проблеми токсикології. - 2012. - № 1. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spt_2012_1_6
|
11. |
Харченко Т. Ф. Наукове обгрунтування моделі експерименту для визначення хімічного фактора потенційного ризику застосування медичних виробів одноразового використання, які контактують з кров'ю [Електронний ресурс] / Т. Ф. Харченко, В. М. Левицька, С. С. Ісаєва, О. А. Харченко, С. О. Хомак, Т. І. Кругляк, Н. В. Терещенко // Сучасні проблеми токсикології. - 2012. - № 1. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spt_2012_1_10
|
12. |
Харченко Т. Ф. Щодо токсиколого-гігієнічної оцінки ризику застосування виробів секс-індустрії [Електронний ресурс] / Т. Ф. Харченко, С. С. Ісаєва, А. М. Строй, В. М. Левицька, О. А. Харченко, Н. В. Терещенко, Т. В. Юрченко, С. О. Хомак, Т. І. Кругляк // Сучасні проблеми токсикології, харчової та хімічної безпеки. - 2014. - № 3-4. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spt_2014_3-4_8
|
13. |
Харченко Т. Ф. Потенційні ризики для здоров’я дитини при застосуванні підгузків [Електронний ресурс] / Т. Ф. Харченко, В. М. Левицька, С. С. Ісаєва, А. М. Строй, О. А. Харченко, Т. І. Кругляк, Л. Е. Патіота // Сучасні проблеми токсикології, харчової та хімічної безпеки. - 2014. - № 3-4. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spt_2014_3-4_11
|
14. |
Харченко Т. Ф. До обгрунтування альтернативного методу визначення токсичності парфумерно-косметичної продукції методом "in vitro" на короткочасній суспензійній культурі клітин — сперматозоїдах великої рогатої худоби (огляд літератури) [Електронний ресурс] / Т. Ф. Харченко, В. М. Левицька, О. А. Харченко, Г. В. Головащенко, С. О. Хомак, С. С. Ісаєва // Сучасні проблеми токсикології, харчової та хімічної безпеки. - 2018. - № 2-3. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spt_2018_2-3_12
|
15. |
Ісаєва С. Дванадцять бар’єрів на шляху ефективного педагогічного спілкування [Електронний ресурс] / С. Ісаєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 7. - С. 121-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_7_14
|
16. |
Харченко Т. Ф. Токсиколого-гігієнічна оцінка безпечності шприців ін’єкційних [Електронний ресурс] / Т. Ф. Харченко, В. М. Левицька, С. С. Ісаєва, О. А. Харченко, А. М. Строй, Н. В. Терещенко, Т. В. Юрченко, С. О. Хомак, Н. І. Бойко // Громадське здоров'я та проблеми харчування. - 2018. - № 1. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkh_2018_1_7
|
17. |
Харченко Т. Ф. Оцінка ризиків для здоров’я споживачів використання сучасних засобів для миття скла [Електронний ресурс] / Т. Ф. Харченко, С. С. Ісаєва, Г. В. Головащенко, А. М. Строй, О. А. Харченко, Н. В. Терещенко, В. В. Коверин // Єдине здоров’я та проблеми харчування України. - 2018. - № 2. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkh_2018_2_11
|
18. |
Ісаєва С. Дванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікації [Електронний ресурс] / С. Ісаєва // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_3_10
|
19. |
Ісаєва С. Д. Самостійна робота студентів: історичний вимір [Електронний ресурс] / С. Д. Ісаєва, Н. В. Соловей, І. В. Летуновська // Молодий вчений. - 2020. - № 6(1). - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_6(1)__23
|
20. |
Ісаєва С. Професійна Я-концепція вчителя в ретроспективі творчої спадщини Томаса Гордона (1918 – 2002) [Електронний ресурс] / С. Ісаєва // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 2-3. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_2-3_22
|
| |